Blue Lips
Sex personer från sex olika städer runt om i världen (Rio de Janeiro, Los Angeles, Honolulu, Buenos Aires, Rom och Pamplona) upplever händelser i sina liv som dödar något inom dem. Oförmögna att hantera dessa inre dödsfall förlorar de riktning och mening. Av olika skäl kommer de alla att resa till Pamplona under San Fermín-festivalen. Det dramatiska sammanhanget tvingar dem att konfrontera sig själva. Genom relationerna de bygger med varandra får de mod och kraft att möta och övervinna de inre konflikter som håller på att förgöra dem.