Polarized
Efter att hennes föräldrars lantbruk har lagts ner får den ambitiösa sångerskan Lisa snart jobb på en modern gård som drivs av en palestinsk familj, som utsätts för många fördomar i den konservativa småstaden. Hon kommer snabbt nära sin nya chef Dalia och vänskapen utvecklas till en djup, om än komplicerad, passion.