Body Brokers
En knarkare på bättringsvägen tas till ett välkänt rehabcenter i Los Angeles, men upptäcker snart att programmet i verkligheten är en front för en bedrägeriverksamhet på flera miljarder dollar som utnyttjar missbrukarna det ska hjälpa i vinstsyfte.