Diamonds are Forever
En förmögenhet i stulna diamanter tvingar James Bond (Sean Connery) till handling i detta spännande äventyr där hans onda nemesis Blofeld (Charles Gray) planerar att aktivera en farlig lasersatellit. Snart kommer världens öde att hänga på en skör tråd.