Border Hunters
När en amerikansk ungdom dör av en fentanylöverdos i Mexiko dras den före detta spionen Abraham Woodhill in i den desperata kampen om att sätta stopp för de ansvariga kartellerna. Med hjälp av den fängslade före detta agenten Jake Byrne - den ökända "Vita djävulen" - ger han sig av på en brutal jakt som tar honom till djungeln, byar och kartellernas högkvarter. Med Dean Norris och Julio Macias.