Boreal
Efter deras sons död i en bilolycka bestämmer sig Ana och Pablo för att flytta till berget för att öppna ett pensionat på landet. Deras bästa vänner har kommit över från staden för öppningsmiddagen, men något går fel. Strange Northern Lights öppnar för en galen möjlighet, som att hoppa in i en annan version av deras liv.