Breeder
Den danska rysaren Breeder handlar om den unga kvinnan Mia, som inser att ett hälsokostföretag ligger bakom en omfattande kidnapping av kvinnor. I jakten på sanningen blir Mia själv fångad i en dyster underjordisk facilitet, där hon får inse att saken är mycket mer komplicerad än hon någonsin kunnat ana.