Bugs Bunny Superstar
Hur var det att arbeta i Termite Terrace, födelseplatsen för Bugs Bunny, Daffy Duck och en veritabel hord av tecknade ikoner? Få en smak av den galna och kreativa rolighetsfabriken i denna kärleksfulla och lustiga dokumentär, där er värd är superanimatören Bob Clampett. Intervjuer med andra anställda på Termite Terrace såsom Friz Freleng och Tex Avery, berättat av Orson Welles. Bugs Bunny Superstar innehåller nio kompletta avsnitt som är utmärkta exempel på ett samarbete mellan Warners tecknare, tuschare, effekterkonstnärer och andra.