Snurre sprätts oscarsgala
En samling tecknade kortfilmer av Friz Freleng, med fimen "Devil's Feud Cake" från 1963 som ramhandling. Följ med Looney Tunes-figurerna i tre roliga äventyr. 1: Yosemite Sam vill ingå en pakt med djävulen för att byta sin plats i helvetet med Snurre Sprätt. 2: Snurre är brottsbekämpare som ska fånga gangstern Rocky. 3: Oscarsgala med klassiska tecknade figurer.