Farväl fårskallar
När 43-åriga hårfrisörskan Suze Trappet (Virginie Efira) drabbas av svår sjukdom fattas ett beslut. Hon ska till varje pris spåra upp barnet hon tvingades lämna ifrån sig vid 15 års ålder. Under sin alltmer desperata kamp mot den snåriga byråkratin möter hon den utbrände och livskrisande 50-åringen JB (Albert Dupontel som även regisserar) och Mr Blin (Nicolas Marié), en överentusiastisk men blind arkivarie. Den osannolika trion ger sig av på en hysteriskt rolig och kaotisk resa genom staden på jakt efter Suzes förlorade barn.