Camp Rock 3
När Connect 3 förlorar förbandet till sin stora återföreningsturné återvänder de till sitt älskade Camp Rock för att hitta nästa stora löfte. När camparna tävlar om chansen att få öppna för sitt favoritband ökar spänningarna och vänskaper testas – vilket leder till oväntade förbindelser, upptäckter och romanser.