Can You Keep a Secret?
Emma sitter på ett plan som hon tror är på väg att störta. Hon berättar därför alla sina hemligheter för en snygg främling. Åtminstone tror hon att han är en främling...tills hon träffar Jack, hennes företags nya vd. Baserad på romanen med samma namn.