Down with love
En romantisk komedi om Barbara Novak, en ung författare som 1962 ger ut det feministiska manifestet "Down with love". Hon menar att kvinnor ska kunna göra karriär och ha sex utan kärlek istället för att bara drömma om att gifta sig och sedan bli hemmafru. New York-journalisten och playboyen Catcher Block bestämmer sig nu för att försöka plocka ner Barbara på jorden och bevisa att även hon kan bli kär och vilja gifta sig. Snart ryker de två ihop så att gnistorna yr! Regi: Peyton Reed. I rollerna: Renée Zellweger, Ewan McGregor, David Hyde Pierce, Sarah Paulson, Rachel Dratch, Jack Plotnick m.fl.