Morning Glory
Becky (Rachel McAdams, The Notebook) tror att hon fått drömjobbet som producent till ett TV-program i New York. Men allt blir inte riktigt som hon tänkt sig när de två programledarna Mike (Harrison Ford, Indiana Jones) och Colleen (Diane Keaton, Something’s Gotta Give) råkar ordentligt i luven på varandra – i direktsändning. Att få programmet på fötter igen kommer att kräva ett mirakel med de excentriska medarbetarna och knasiga inslagen – men Becky är redo för utmaningen! Morning Glory är en knivskarp och strålande komedi som kritikerna hyllar som Smart! Fräsch! Lysande! Fylld av värme! Morning Glory har allt!