Du har mail
Joe Fox och Kathleen Kelly väntar varje dag på tre små ord: Du har mail. De är brevvänner via e-mail och har kommit att stå varandra väldigt nära trots att de inte ens känner till varandras namn. När de, ovetande omvarandras identitet, träffas ansikte mot ansikte blir dock reaktionen helt annorlunda. Kathleens välskötta och charmiga lilla barnbokhandel hotas av nedläggning då Joe öppnar en kommersiell stormarknad för böcker i samma kvarter. Väl hemma vid datorn är det dock varandras stöd de söker genom e-mail korrespondansen. Plötsligt händer det oundvikliga. Tre nya ord uppenbarar sig på skärmen. Ska vi träffas?... You've got mail är en romantisk komedi regisserad av Nora Ephron (Sömnlös i Seattle) med Meg Ryan, Tom Hanks, Parker Posey, Greg Kinnear, Steve Zahn och många fler.