När Harry träffade Sally...
En romantisk komedi som följer Harry och Sally, två vänner som genom åren diskuterar om män och kvinnor verkligen kan vara "bara vänner". Harrys och Sallys liv flätas samman under ett decennium av slumpmässiga möten och till slut börjar de ifrågasätta sina egna känslor för varandra. Regi: Rob Reiner. I rollerna: Billy Crystal, Meg Ryan, Carrie Fisher, Bruno Kirby m.fl. (When Harry Met Sally...)