Annie Hall
Flerfaldigt Oscarsbelönad komedi av och med Woody Allen. Den judiske komikern Alvy Singer bor ensam på Manhattan. Han delar sin tid mellan scenframträdanden, biobesök och långa möten med sin psykoanalytiker. Men en dag möter han Annie Hall och hans liv vänds upp och ner. Regi: Woody Allen. I rollerna: Woody Allen, Diane Keaton, Tony Roberts, Carol Kane, Paul Simon m.fl.