Mångalen
Flerfaldigt Oscarsbelönad kärlekskomedi om sex, drömmar och opera. Änkan Loretta bor tillsammans med sin excentriska italienska familj i Brooklyn. Hon tror på ödet och tackar ja när den tråkige Johnny friar. Men när hon möter sin blivande svåger Ronny uppstår ljuv musik. Regi: Norman Jewison. I rollerna: Cher, Nicolas Cage, Vincent Gardenia, Olympia Dukakis, Danny Aiello, m fl. (Moonstruck)