Maintenance Required
Charlie, den självständiga ägaren till en bilverkstad med bara kvinnliga mekaniker, tvingas tänka om när en konkurrerande kedja flyttar in på andra sidan gatan. I sin jakt på tröst vänder hon sig till en anonym onlinevän – ovetande om att det är Beau, just den rival som hotar hennes verksamhet. När gnistorna flyger både på nätet och i verkligheten hotar sanningen att slita allt i bitar.