Canaries
I Canaries tvingas en grupp vänner slåss mot utomjordingar i England. Steve Denis, Londons 53:e mest populära DJ, står värd för en nyårsfest i Wales när en invasionsstyrka bestående av tidsresande aliens dyker upp. I denna mörka och roliga skräckkomedi är nyårslöftet på allas läppar att hålla sig vid liv.