Center Stage: On Pointe
Jonathan Reeves (Peter Gallagher) får i uppdrag att tillföra mer samtida stilar och nymodigheter till American Ballet Academy och engagerar sina toppkoreografer Charlie (Sascha Radetsky), Cooper (Ethan Stiefel) och Tommy (Kenny Wormald) att värva dansare att tävla i ett läger, där vinnarna väljs ut för att ansluta sig till dansakademin. Bella Parrker (Nicole Muñoz), som alltid har levt i...