CERN
CERN: Mångfalt belönade Nikolaus Geyrhalter ger oss fantastiska bilder från insidan av den enorma CERN-apparaturen. Filmen, varvad med intervjuer av experter som uppfunnit och driver denna gigantiska "big bang " maskin, ger oss en inblick i denna komplexa experimentforskningsinstitution.