Chalk It Up
Modeinriktade Apple är inskriven på ett av landets mest prestigefyllda universitet. Hon är där av en enda anledning: att få sin M-R-S. Just det, hon vill ha en ring på sitt finger, inte bara för att göra sin tokiga mamma nöjd, utan för att hon tror att det ska bringa henne lycka. Todd är mannen hon är ute efter. Dessvärre upplösesTodds rugbylag då skolan bryter mot NCAA:s Title IX-regler, and han flyttar till Oxford i hopp om att internationell exponering ska hjälpa hans karriär. Apple gör det till sitt kall att återinföra rugbylaget och beslutar att bilda ett kvinnligt gymnastiklag. Tyvärr finns det INGA gymnaster på Greene! Hon bildar ett provisoriskt lag av ett gäng misslyckade idrottare. Todd kommer till slut tillbaka men dumpar Apple direkt. Förkrossad överger hon laget och söker efter en ny man, vilket upprör både idrottschefen och hennes lagkamrater. Genom denna beklagliga händelseutveckling upptäcker Apple att livet kanske handlar om mer än att hitta en man.