Chicuarotes
Cagalera och Moloteco, två vänner från en av de mest depressiva och kriminella förorterna i Mexico City, försöker försörja sig som amatörclowner på bussar. De tjänar en spottstyver, tills Cagalera en dag riktar en revolver mot passagerarna.