Child's Play 3
En av filmvärldens mest ökända mördare återvänder för att skapa mer kaos, när Chucky fortsätter sin jakt för att besitta ett mänskligt barns kropp. Åtta år efter att han tycktes ha förintat mördardockan, blir Andy Barclay 16 år och sätts i en militärskola. Under tiden bestämmer sig den girige chefen för leksaksföretaget Play Pals för att återuppliva de populära Good Guys-dockorna.