THE DAY OF THE DEAD IS CANCELLED
Ett plötsligt dödsfall återförenar familjerna García och San Román. Lidia och Manuel försöker hålla romansen vid liv, men Francisco flyttar in hos dem. Lidia får en befordran som innebär en flytt till Monterrey. Rosa hanterar minnet av sin make samtidigt som hon försöker hitta en plats för Jaime. Familjerna välkomnar De dödas dag och förbereder sig för ett liv som aldrig kommer att bli detsamma.