Cleaner
I hjärtat av London tar en grupp radikala aktivister över ett energibolags prestigefyllda gala och håller 300 människor som gisslan, fast beslutna att avslöja de korrumperade ägarna. Men deras ädla mål kapas av en extremist inom gruppen, beredd att begå massmord för att sprida sitt anarkistiska budskap till världen.