Cloud 9
Liv och Maddies Dove Cameron har huvudrollen som Kayla Morgan, en självsäker snowboarder som dumpas av sitt snowboarding-team. Nu tvingas hon jobba tillsammans med Will, en före detta champion, för att återfå sin status.