Code Name Banshee
CODE NAME BANSHEE är en adrenalinfylld actionfilm som följer lönnmördaren Delilah, vars smeknamn är Banshee. När hon anlitas för att mörda en kongressledamot upptäcker hon att hon satts dit av en legosoldat som har ett kontrakt på hennes före detta kontakt Calebs liv. Delilah skyndar genom natten och upptäcker att han i hemlighet hade en familj och bor med sin 18-åriga dotter under ett alias.