Code of Honor
Överste Robert Sikes har bestämt sig för att rensa upp sin stad från alla kriminella element. Han är en målinriktad ensamvarg med en insatsstyrkas kraft och han tar sig an gatugäng, kriminella och politiker med förutfattade meningar tills uppdraget är slutfört. Hans tidigare protegé, William Porter, ansluter sig till polisen för att kunna stoppa sin tidigare ledares våldsintriktade framfart och ställa honom inför rätta.