Compulsion
Sadie är en framgångsrik erotikförfattare som är på bokturné i Europa. Efter ett bråk med sin pojkvän gör hon sällskap med en före detta älskare och hans vän, den mystiska Francesca, på ett italienskt slott som ägs av en farlig sekt. Väl där faller hon handlöst för Francesca samtidigt som hon dras in i ett farligt spel med livet som insats.