Coneheads
"Man ser direkt att de kommer från en väldigt underlig plats. De bor i New Jersey, kommer från ”Frankrike” och den mycket avlägsna planeten Remulak. De har konformade huvuden. Och deras komiska upptåg har långt ifrån vanlig form! Dan Aykroyd och Jane Curtin spelar de ”konade” Beldar och Prymaat, som utan måtta driver med vår okonade civilisation. Nykomlingen Michelle Bruke spelar tonårsdottern som kommit på kant med sina föräldraenheter. Michael McKean spelar immigrationsagenten som vill deportera den olaglige utomjordingen Beldar. Tillsammans med många andra komedifavoriter gör de detta till en skrattattack från Remulak!"