Constantine
Den laglöse ockultisten John Constantine har bokstavligen återvänt frånett rent helvete... Nu har han tagit på sig uppdraget att tillsammans med den kvinnliga polisen Angela Dodson utreda hennes tvillingsysters gåtfulla självmord. Utredningen tar dem till en värld full av änglar och demoner, dold under ytan i dagens Los Angeles.