Critters 3
Du är vad du äter! Leonardo DiCaprio möter de köttätande utomjordiska fluffbollarna när de återvänder för att prova något nytt – stadsbor – i Critters 3. Föräldralösa Critters är lösa i den stora staden… rebelliska utomjordingar terroriserar en sliten lägenhetsbyggnad med trick de lärt sig från att titta på våldsamma amerikanska tv-program. Låt rond tre börja i en kamp för planeten – och för hjärtan, hjärnor, lungor och andra mänskliga organ som de glupska utomjordingarna suktar efter.