David Crosby: Remember My Name
En inspirerande och djupt personlig dokumentär om musikikonen David Crosbys liv. Crosby föddes 1941, och har varit en kulturell kraft i mer än 50 år. Trots hälsoproblem och personliga motgångar har han rönt stora framgångar, och blivit invald i Rock and Roll Hall of Fame två gånger. Och ännu planeras ingen pension på länge...