De stulna
År 1976 störtade general Jorge Videlas statskupp Argentina in i en brutal diktatur som krävde omkring 30 000 människors liv, däribland hundratals gravida kvinnor. Åratal senare avslöjade utredare en skrämmande sanning: många av deras barn hade stulits och i hemlighet adopterats av regimens elit.