Deadfall
Eric Bana (Hulk, München) och Olivia Wilde (TRON: Legacy, In Time) spelar huvudrollerna som syskonparet som inte skyr några medel för att nå sina mål för rikedom och frihet. I övriga roller ser vi också Charlie Hunnam (Sons of Anarchy), Sissy Spacek, Kris Kristofferson och Treat Williams. Syskonparet Addison och Liza är på flykt undan polisen med pengarna från ett kasinorån som gått fel. Under ett våldsamt snöoväder kraschar de flyktbilen men klarar sig undan genom att skjuta en polis. Samtidigt är den problemtyngda ex-boxaren Jay på väg upp till sina föräldrar på Thanksgiving middag. Vad händer när deras världar kolliderar i ett ödes nyck?