Deception
Ted Ryker är den bästa försäljaren på sitt företag. En dag börjar Jamie Bashant jobba där. Han kommer från Mellanvästern och har svårt för att anpassa sig till livet i New York. Ted gillar inte honom, men blir ändå hans mentor. När Ted träffar Jamies fästmö Belisa uppstår genast en attraktion dem emellan.