Demon Exorcism
För åtta år sedan var prästen Colin Hampstead med när en exorcism resulterade i att 17-åriga Jewel dog. I den traumatiska tiden efter händelsen lämnar Colin kyrkan, gifter sig och får ny karriär som hyllad författare. Men han kan inte glömma sig från sitt förflutna, och snart blir han och hans fru förföljda av den döda flickans ande.