Demons Inside Me
En rik grupp playboys reser till Costa Rica för att festa med tjejer. När Jade blir åsidosatt av dem leder det till en inåtvänd psykotisk episod där fruktansvärda varelser söker sig ut ur djungeln för att ta livet om alla i hennes närhet.