Den stora flykten
Steve McQueen, James Garner och Richard Attenborough leder en fantastisk ensemble i en av de mest geniala och spänningsfyllda äventyrsfilmerna genom tiderna när ett team av allierade soldater beger sig på en vågad flykt från ett nazistiskt krigsläger som ingen ska kunna rymma från.