Descarrilados
1999 gör Pepo, Roge, Costa och Juan Luis, fyra unga män i tjugoårsåldern, en drömresa och tågluffar. Men under det första stoppet i Paris tar äventyret och vänskapen abrupt slut. Tjugo år senare har Juan Luis gått bort, och hans sista vilja är att skänka sitt stora arv till sina tre gamla vänner. Men i gengäld ber han dem att göra den tågluff som han inte kunde göra, med några roliga villkor... De måste ta med sig hans aska för att han också ska kunna ”uppleva” den. För att de älskar Luis måste de tre 40-åriga tonåringarna lösa sina meningsskiljaktigheter, besöka samma städer och festa igen, men på ett mycket mer patetiskt sätt. Och med skyhögt kolesterol...