Det här är ett rån
Fem för varandra okända kriminella anställs för att genomföra ett bankrån tillsammans. Det perfekta rånet går snabbt snett, och det som skulle ha varit en smidig operation går snart ner i paranoia, våld och skräck. När du inte känner dina partners - vem kan du lita på?