Devil's Peak
Bland bergen i North Carolina styr en våldsam man över sin familj och sin kriminella verksamhet med järnhand. Hans artonårige son Jacob, slits mellan lojalitet till sin far och drömmen om att slita sig fri och lämna bergen för alltid tillsammans med sitt livs kärlek.