Diagonale
År 2020 genomgår Rémi en knäoperation. Trots hjälp från sin coach kämpar han för att hitta tillbaka till sin nivå. 2023 ger han sig tillsammans med sin familj in i "Diagonale des Fous" - ett formidabelt lopp på 170 km med 10 000 höjdmeter. Upptäck hans otroliga historia i en intim dokumentär.