Dicks: The Musical
Galen musikalkomedi om de självupptagna affärsmännen Craig och Trevor som upptäcker att de är tvillingar. Snart kläcker de en plan att återförena sina föräldrar och börjar med att byta identitet med varandra. Färgstark och otyglad off-Broadway-musikal som blivit film i regi av Larry Charles (Borat, Brüno) med Josh Sharp, Aaron Jackson, Megan Mullally, Nathan Lane och Megan Thee Stallion.