DÌDI
Under sommarens sista månad 2008, innan high school börjar, lär sig en lättpåverkad 13-årig taiwanesisk-amerikansk pojke vad hans familj inte kan lära honom: Hur man skejtar, hur man flirtar och hur man älskar sin mamma.