The way way back
Ett sommarlov med mammas jobbiga pojkvän är inget som den blyge 14-årige Duncan ser fram emot. Duncan har ingen lust alls att leva upp till kraven på att passa in i den nya familjekonstellationen. Istället blir en oväntad vänskap med den lättsamme föreståndaren för traktens vattenland, och ett sommarjobb, räddningen för både sommaren och självförtroendet. Regi: Nat Faxon och Jim Rash. I rollerna: Liam James, Sam Rockwell, Toni Collette, Steve Carell, Allison Janney, Zoe Levin m.fl.