Somewhere in Queens
Leo och Angela Russo lever ett enkelt liv i Queens, omgivna av deras stora italiensk-amerikanska familj. När deras gängliga, lågmälda son finner framgång med sitt basketlag på gymnasiet och en chans till ett liv som bryter mot traditionen, gör Leo allt för att det ska hända.