Dinner At Eight
Från den Oscar-vinnande regissören George Cukor ("My Fair Lady") kommer denna komedi om en kvinna som försöker klättra på den sociala stegen. Hon och hennes make gör en fest för en grupp av New Yorks elit. Skandalerna och intrigerna flödar då gästerna börjar avslöja saker om sig själva. I rollerna spelar Jean Harlow ("Samhällets fiende") och John Barrymore ("Grand Hotell").